SSS - Sıkça Sorulan Sorular

E90 hatası

Yetersiz su akışı olduğunda E90 kodu görüntülenir. Bu genellikle su bakımı ile ilgilidir - örneğin eski veya tıkalı bir filtre, kirli su veya sudaki bakteri veya yosunlardan kaynaklanır. Lütfen önce aşağıdaki adımları gözden geçirin:

  • Filtre/kartuş her gün veya her kullanımdan sonra yıkanmalıdır. Filtreyi düzenli olarak yenisiyle değiştirin (Spa küvetinin kullanım yoğunluğuna bağlı olarak birkaç günde/haftada bir).
  • Su berrak olmalıdır. Spa küveti suyunun klor seviyesini daima 2 ila 4 ppm arasında tutun.
  • Suyunuz yeşil/sütlü ise veya köpük içeriyorsa, muhtemelen E90 kodunu görmenizin nedeni budur. Su kalitesinin düzenlenmesi hakkında daha fazla ayrıntı için lütfen kılavuza bakın.
  • Klor bir dezenfektan görevi görür ve yosun ve bakterilerin büyümesini önler. Filtre/kartuş sadece sudaki mekanik partikülleri tutmaya yardımcı olur.

Filtre/kartuş ve Spa küvetindeki su temiz mi?

Kartuş kabını (küvetin iç duvarı) sökün ve Filtreleme düğmesini açın.

Hala E90 kodunu görüyor musunuz?

Hâlâ E90 kodunu görüyorum:

Spa küvetiniz garanti kapsamındaysa, şikayette bulunmak için lütfen bayinizle iletişime geçin.
Garanti sonrası ücretli bir onarım istiyorsanız, lütfen servis@intexcorp.cz adresinden bizimle iletişime geçin.

E90 kodunu artık görmüyorsanız:

O zaman sorun Spa küvetinin elektronik kısmında değil, tıkanmış bir filtrede veya düşük su kalitesindedir. Bu durumda filtreyi/kartuşu değiştirmeniz veya kloru ve/veya elementleri istenen seviyeye getirmek için suyunuzu havuz kimyasallarıyla işlemden geçirmeniz gerekir.

Uygun su bakımı hakkında daha fazla bilgi için:

PureSpa küvetinin genel bakımı